deno1 Hiç telaş yapma rahat ol önce keseyi göreceksin sonra kalp atışı var mı diye telaş edeceksin sonra gözün kulağın onda olacak aman 20 hafta dolsa da düşük riski bitse diceksin 20. haftadan sonra niye az hareket ediyor diye telaş yapacaksın en son da aman erken gelmesin vaktini doldursun diye bekleyeceksin her ay başka bir telaş çıkacak kendimden biliyorum ama aslında hiç telaş yapmamak lazım , olmayacak şeyler de biz telaş yaptıkça oluyor