Seydaisik sabirsizmomy Şuan öyle mutlu oldum ki 2 gün sonra regl başlangıcım aynı durum bende de var umarım hamileyimdir 🤲🏻💐
Seydaisik Asil28 Benimde yarın regl başlangıcım sizinle aynı durumları yaşıyorum fakat yarın işte,inşallah vardır 🤲🏻💐
Asil28 Seydaisik ben kürtaj oldum 28 Nisanda kalp atışı olmadığı için. Reglim yeni bitti tekrar düşünüyorum.