qokceyy Btl_0909 diyeceğim o ki 10 tane den fazla test yaptım hatta bir tane erken gebelik testi silik cıkardı ama sonuc olarak hamile değilim bekle gününü varsa zaten mutlaka öğreniceksin 🙏🏻
Mortaleks1 qokceyy Btl_0909 2prensesannesi1 @Melisapg Xxk @Asil28 kızlar test yaptım dayanamadım bakar mısınız ben mi yanlış görüyorum 🥲
Btl_0909 Mortaleks1 ya çok sevindim görüyorum bende 2. Çizgiyi Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım benim için de dua et ben de görürüm inşallah 2. Çizgiyi🙏🙏♥️
Mortaleks1 Xxk pazartesi vermeyi düşünüyorum sonra bir daha zaman geçmek de bilmiyor, bir düşüğüm var oradan biliyorum. Kalp atışını duyamadan kaybetmiştim onu da ama Allah’a şükürler olsun 🙏🏻
Mortaleks1 Btl_0909 amin inşallah canım, tabiki de ederim senden de güzel haberler bekliyorum.. test aldır akşama eşime yarın yap ☺️ Senin de belirtilerin varmış çünkü
Btl_0909 https://resimyukle.link/i/URPpX Kızlar bu kuruma çizgisi olabilir mi ben bunu yapınca hemen negatif diye kutusuna koymuştum bugün baktım böyle yeni test aldırıcam eşimi yarın sabah yaparım ama bunu da anlamadım
Meryemce92 Btl_0909 kuzum var gibi silik çıkmış. Adetin ilk günü kaset testle yap yada dayanamıyorum diyorsan git kan ver ☺️
Mortaleks1 Btl_0909 testi yaptınız mı inşallah güzel haberi alırız bana da var gibi geldi bakalım inşallah ❤️
Btl_0909 Mortaleks1 eşim gelemedi daha ya trafik şubede çalışıyor kaza varmış gec gelir büyük ihtimal ama yapınca haber vericem mutlaka♥️
Mortaleks1 Btl_0909 belli olmaz geç döllenme olabilir belki. Olmadı diğer aya kısmet. Kesinlikle takma kafana ben bu ay bayramdı ramazandı tatildi derken unuttum bile stres daha kötü yapıyor
Btl_0909 Meryemce92 çok canım stresten erken Bile geldi ilk defa kan testi de negatif zaten stresten adet düzenimde bozuldu