Pakize_dogan Merhabalar,bende hamile olduğumu bilmeden genel anestezili bir ameliyat geçirdim. Antibiyotik olarak Cipro kullandim 2 hafta ve hastanede yattığım süre boyunca narkotik agrikesiciler yapıldı. Bebeğimin varlığını öğrenince doktora koştum ve 8 haftalık hamileydim. Ilaclarin gruplari olduğunu söyledi, 3 hafta kadar düşük tehlikesi olabilir dedi ama çok şükür hicbirsey olmadı. Demem o ki, ilacin grubunu ogrenmeli ve riski analiz etmelisiniz doktorla beraber. Tabi hicbir zaman kesin sonuç verilmiyor ama daha bebek tohum bile değil o haftalarda etkilememistir denilmisti.. geçmiş olsun