Sahirenur Bende pcosluyum 3 kez hamile kaldım 3 u de çok şükür tedavisiz ama hep 2 hafta geç döllenme oldu ilk hamileligim düşükle sonuçlandı sonra hamile kaldim doğum yaptım 21 ay hiç adet olmadım sonra birden bire aşırı düzenli adet görmeye başladım 3. Hamilelikte tam düzenli ovulasyona göre birlikte oluruz dedim değerlendiremedik farklı günlerde denedik ve adet olmadım yine duzensizlesti derken 7 gün sonra test falan yaptım hep negatif çıktı kanda dahil 2 hafta geçti test yaptım bu sefer pozitif gördüm