Sahirenur Kızlar merhaba, biz pco lularda geç döllenme olayı nasıl oluyor adetlerimiz düzensiz bazen 2 , bazen 3 ay adet görmediğimiz oluyor .. benim gibi merak eden arkadaşlarımız için pcolu olarak yaşayan , bilen anlatabilir mi ..
Bus46 Sahirenur bende pkos vardı klomen kullandım yumurta büyüttük catlattik bu böyle 3 sene gitti sürekli aynı yöntem uyguladı doktorlar ve bu dediğim süreçte kimyasal gebelik oluyordu bende başka bir doktorda çözümü bulduk ve genetik testi sonucu kan pıhtılaşması olduğu için bebekler tutunamadan kan değeri dusuyodu şimdi kan sulandırıcı iğne kullanıyorum çok şükür 27 haftalık olucaz eğer kimyasal gebelik yada düşüğün oluyorsa genetik testi yaptır derim canim benim adetim düzensiz di iki aya bı oluyordum normaldede
Ozlem1408 Sahirenur bende pcoluyum 4 5 ay adet olmazdim.doktorum femara ilacini verdi onu kullandim o ay adet gordum sonra bir tane yumurtaligim buyudu kendiliginden catladi hamile kaldim
annesininmelegi41 Sahirenur bir hafta geç döllenmem oldu. Normalde 15-16. Gün olurdu bu sefer 21 de yumurtlama oldu zaten oda tutmuş. Pkos ve kan pıhtılaşması var bende
Gunleridag Sahirenur canım geç döllenme demek geç yumurtlama demek. 28 günlük regl döngüsüne sahip olanlarda ortalama 14.gün yumurtama oluyor ama Pko ların genelde yumurtlama günleri belli olmuyor veya geç oluyor (bunun sonucunda da adet gecikmemiz oluyor bazen) geç yumurtlama olurda döllenirse gebelik son adet tarihiyle uyumlu olmadığı için geç döllenme deniyor. Tabi tek pkolarda değil bazen her kadında geç yumurtlama olabiliyor.
Bus46 Sahirenur bence bı genetik testi yaptır eşinle birlikte yapiyolar kan testi ben 4 yıllık evliyim evlendigim den beri tedavi gördüm hep heveslendirdiler yok şu buyukluge ulaştı yok böyle diye ama sonuç sıfır kimyasal gebelik olduğum da araştırması ne den oluyo diye bu doktorum direk dedi kimyasalın varsa direk genetige gitceksin dedi gittik sonuç pıhtılaşma çıktı klomen kullandım ilkin olmadı sonra duphaston kullandım folik asit balık yağı adet oldum yumurta büyüttük iğne oldum iki hafta sonra sonuç çıktı 40 di hemen iğneye basladik çok şükür devam etti
Sahirenur annesininmelegi41 nasıl oluyo peki kuzum bu geç döllenme, en son Şubat 24 te adet oldum , pazar günü normalde adet günüm yumurtlamadan ileriye 14 gün saydığım zaman , geç döllenme ihtimali olur mu kuzum yumurtlama çok geç oldu çünkü , ya da nasıl anlarım ne zaman anlarım
annesininmelegi41 Sahirenur ben testle takip ettiğim için günümü biliyorum. Ama senin ne kadar geç bilemiyorum ki. Şöyle diyim 24 Şubat sat ya normal şartlar altında 7 nisanda yumurtlama olması lazım 7 nisandan sonraki herhangi bir gün yumurtlama olmuş. Yani yumurtlama olduğu gün eğer 14. Güne denk gelmiyorsa geç döllenme sayılıyor sat değiştiriyor doktor.
Sahirenur annesininmelegi41 şubattan itibaren 71. Gün gördüm kuzum yumurtlamayı 8 mayısta , o yüzden o ihtimali de çok düşünüyorum yumurtlama düzensizliği yani pco larda da sık görülüyormuş geç döllenme , çaresizlik, bekleyiş sürekli düşündürüp,böyle araştırtıyor kuzum ..
Sahirenur Gunleridag son adet tarihimden sonra 71. Gün yumurtlama gördüm canım 8 mayısta.. 14 gün sonra adet olunması bekleniyor benim bildiğim bu hafta pazar geç döllenme olursa hem adet gecikiyor hem de gebelik olursa geriden mi geliyor ( ümidim adet olmamak 🌝)
Gunleridag Sahirenur kuzum sen yumurtlama gününü biliyorsun onun ertesi 14 gün içinde büyük ihtimal kanda belli olur geç döllenme pekte söz konusu değil en fazla bir hafta oynar önemli olan yumurtlama tarihini bilmen
sibelbulut Sahirenur böyle bi durumunuz varsa bol bol havuç yiyin havuç hem yumurtayı büyütüyo hem çatlamaya yardımcı oluyo denedim ve gerçkten işe yarıyor