Gezegen_00 Kızlar 21 haftalığım aslında rahimde zar gibi birşey var dedi doktor riskli sayılırım evde de hareketsizim squat yapsam her gün erken doğumu falan tetikler mi bir zararı olur mu hamilelikte yapan var mı squat yardımcı olur musunuz ?
Cilekkz-22 Gezegen_00 ben ilk zamanlarda çömelsem kaynanam azarlıyodu beni çömelme diye illa ki zararı var ilk zamanlarda
Beyza29_ Gezegen_00 squat son haftalarda tavsiye ediliyor bebeğin uygun pozisyonu alması için , 21. Haftalık gebeliğe göre ağır bir hareket. Doktorum hamile pilatesi ve yoga tavsiye ediyor yine de kendini çok yormaman gerekiyor .
cilekreceli Yoo açılmaya yardımcı olur diyorlar hatta ben yapıyorum bi zarar görmedim ama hareketi yanlış yaparsan baldırların pert olur ona dikkat et
Hafissee cilekreceli yanlış yönlendiriyorsunuz . Erken doğum ve açılmaya sebep oluyo . Haftanız erkense sizde yapmayın bence .
34_21_23 cilekreceli erken haftalarda squat yapılmaz. Pilates çok hafif olmasına rağmen onda bile trimesterlere göre yapılacak hareketler var.
plakayerli Gezegen_00 erken doğum riskiniz varsa tabii ki yapmayın o doğumu kolaylaştıran hızlandıran bir egzersiz öne çekmiş olursunuz Allah korusun
cilekreceli Hafissee squat, pelvis sırt ve bel ağrılarını engeller hanımefendi bacakları güçlendirir erken açılmaya faln yol açmaz orası sizin tahmin ettiğiniz gibi squatla hemen açılacak kdar elastik bir yapıya sahip değil. Bence sizde yapın
Omerhatice Gezegen_00 hamilelikte yasak değil ama sana hafta olarak zararlı olabilir canm genelde 34 35 den sonra oneriyorlar En erken 30 31 den sonra 😊 biz 34 hafta içindeyiz mesela doktoeum gecen hafta başlayabilirsin ve bide bol yürüyüş dedi canm 😊
Hafissee cilekreceli agrılarım için yoga yapıyorum teşekkürler 😊 doktoruma danışmadan bişey yapmayı düşünmiyorum ama squat son ay öneriliyor
Yenianneadayi2208 Gezegen_00 doktorunuza danışmadan kafanıza göre spor yapmayın lütfen, gebelikte risk yaratabilir. Size en iyi bilgiyi doktorunuz verecektir bu konuyla ilgilşi.Buradaki kişilerin tavsiyeleri ile yanlış birşey yapmayın.
Gezegen_00 Demir06 Yorumlara göre yapmayacağım valla bir de açılma falan olur kendimi riske atmayayım 🙂
Mihree3 Gezegen_00 çok erken başlamışsın yapmaya bildiğim kadarıyla 35. Haftadan sonra baslaniyo canim
cilekreceli Gezegen_00 ağrı olur baldırlarında yani. Nefesle birlikte eğilirken arka topuklarını kaldırmamaya gayret et ayakleın sağlam bassın