Merhaba bende yeni katıldım aranıza .öncelikle bütün anne adaylarına bütün kalbimle yavrularını sağ sağlim, sağlıklı bir şekilde kucaklarına almayı nasip etsin Rabbim….. 7.6 haftalık gebeyim fakat benimde kalp atışı yok daha hala 6 haftalık gibi duruyor.dün ağrım vardı korktum doktora gittim acile 6 haftalık diyor 4 mm. Ben anlamıyorum adet tarihimide tam olarak bilmiyorum mart ayının 6’sı veya sonları gibi hesaplsr birbirini tutmuyor.