Merhaba 7+3 teyim bugun kalp atısı dinlemeye gittim doktorum kese gelişmemiş dedi kalp atısı yok dedi alttan bakmak ıstedı baktırmadm detaylı ultrasona gönderdı ordada alttan bakıyorlarmıs baktırmak ıstemedim doktorun yanına cıktım tekrar emın olmamız lazım ım dedı umutsuz konustu mecbur kaldım alttan baktırdım kalp atısı yok kese net ama içi boş dedi. Kürtaj olman lazım dedi beklemek istedim beklemenin fayfadı yoo dedi çıktım hemen başka bır doktora gıttım 6 haftalık bu kese suan bu karar ıcın cok erken dedı gec döllenme olabılır dedı oysakı catlatma iğnesıde vurulmustum gecıkme olmamıstır vs dedim ama doktor belli olmaz gec döllenmıstır bılemeyız daha once adetlerinde duzensızmıs kılonda var gec döllenmıs olabılır dedı ilk ultrasonla bugunkı arasında kese buyumesı acısında fena degıl bekleyelım dedı kalp atısı yok ama umudum var bu sekılde mucizeleriniz varmı paylasırsanız cok sevınırım