Ysmnysfkn N-h-e123 çok sevindim canım ☺️ Biraz da çevre baskısından etkileniyoruz sanırım daha hareket etmedi mi falan 😏 benim de pazartesi sağlık ocağında tahlilllerim var çarşamba da doktor kontrolüm
Nlfrylmz Aynuromerbyr12 bu haftalarda çok normal aslında ama içiniz rahat etmiyorsa sağlık ocağına gidin. 2-3 hafta sonra içinizde parti vermeye başlar 🤣🤣
N-h-e123 gazetecianne acilde işler uzuyor ben memnun kalmadım . Sağlık ocağında işimi halledip çıkıyorum sizde bi öğrenin 🌿