Nrggzr Benim de adetim gecikmisti bir hafta test yapmıştım negatif çıkmıştı kadın doğuma gitmiştim kan testi almıştı beta degirimden gebe oldugumu anlamisti ultrason almıştı kese yoktu rahim duvarında kalınlık var demişti bir hafta sonra gel kalınlığına bakalım demişti bu rahim duvarı kalınlığı gebeliğin başlarında olan olaymış bir hafta sonra gittiğimde kese vardı bebek yoktu bir hafta sonra tekrar gel dedi ben gitmedim 3 hafta sonra gittim 8 haftalıkken bebek gene normal ultrasonda görünmedi vaginal ultrason da gördü doktor olması gerektiği büyüklükte değil haftasına göre çok küçük kalbi bile yok dedi geç döllenme olabilir dedi bir hafta sonra gel dedi ben 2 hafta sonra başka doktora gitim yani 10+2 Ken birden fazla doktora muayene oldum hepsi BOS GEBELİK dedi bebeğin gelişimi 6+5 de durmuş kalbi oluşmamış apar topar yatisim yapıldı önce vaginal ilaçlarla keseyi düşürtdüler daha sonra içerde parça kalmış deyip kürtaja aldılar şuan bunlar olalı 20 gün oldu demem o ki sakinliginizi koruyun tedirgin olmayın ama ihmal de etmeyin Allah gönlünuze göre versin herşeyi umarım haftaya bebeğini görürsün