Gnc29 hakkınız da hayırlısı neyse öyle olsun arkadaşım üzülme benimde ilk gebeligim ben iğne ilaç çok kullandım 33.hafta ya kadar onlar da çok ödem yaptı şuan normak doğum görünüyor benim bebek dönmüş dün gittim doktora ben reglime gore 36haftadayim bebek 1 hafta önde şuan 2900 kilosu