Kubra381 Mlhameliha bizde 6+1 olduk yarın ilk muayeneye gitcem inşallah kalp atışını duyarım bende rahatlarım bu ikinci gebeliğim ilki kalbi durduğu için alındı
Mlhameliha Kubra381 amin amin inşallah canım bunda sıkıntı olmaz sağlıkla kucağına alırsın bende iki tane kürtaj oldum son hamileliğimde kalbi durdu 10 haftalıktı genetik haftalık var bende tadaviyle oldu bu bebeğim Allah kimsenin emeğini boşa çıkartmasın🤲
Kubra381 Mlhameliha Amin inşallah yaa Allah razı olsun benim de klomen kullanmıştım öyle oldu ilk hamileliğimde klomen kullanmıştım öyle olmuştu polikistik over var bende
Mlhameliha Esmer_ hoş buldum canım teşekkür ederim amin inşalah hepimizde sağlıklı sıkıntısız şekilde kucağımıza alırız 🥰🤲
Mlhameliha Kubra381 Allah hepimizin yardımcısı olsun tedavi süreçleri zor geçiyor sıkıntııs olanlar ilaçlar sürekli hastaneneye giidp gelme zor Allah herkesn yardımcııs olsun kimsenin emeğini boşa çıkartmasın hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah🤲