Trknavci yaaaa bende ayda koyucam ay minnoş aydalarımız gelsin görünce sevindim çünkü sık konulan isimlerden değil ya izmirdeyiz biz izmir depreminde 20 günlük evliydik önce elif çıktı 92 saat sonrada ayda minnoşu çıktı o sıra eşimle aşırı ağlayıp kızımız olursa ayda koyalım demiştik hala ayda derken gözlerim doluyor içim titriyor o ayrı belki hikayesi güzel değil ama mucizenin adı ayda pkolu olmama rağmen benimde mucizem oldu kuzum ❤️ Yazarken ağladım hamilelik çok saçma