Yasinimm Cevirmenannee ve ağrı çok oluyor mu birde ben panik atağım ya doğumda eyvah yandım ya hissedersem ya paniklersem 😔😪🤦♀️
Zhraaltun Yasinimm farkli bseydendir o eminim yoksa banada yaparlardi 4 arkadsm sezeryanla dgm yapti hc binsklde igne falan vurulmadi