Baharymk ben de biraz evde kalmaktan yanayım su geldiğinde duş felan alırım rahatlamaya çalışırım diyorum kendimce🙋 Çünkü hastanede bu sefer gelen giden alttan muayene edip açılıp açılmadığına bakıyorlarmış bu da biraz rahatsız edici oluyormış öyle söylediler deneyimliler🤦♀️ Psikolojik olarak da erken gitmek gerer sanırım insanı ama bu sefer de çok geç kalma kaygısı Yaşar insan ayh bilemiyorum 😂🤦♀️