Minikmucizemm24 Selen37 evet ya benimde kaç haftalık olduğunu sormadan bile betaya göre görmemiz laizm boş gebelikse ilaçla düşüruruz yoksa ameliyat ile dediler mahvoldum sonra da tevekkeltu alallah dedim. Yarın gidicez bakalım ne olcak