marbling10 bende 12 gündür kullanıyorum ilki çok acıdı eşim vuruyo iğneyi hızlı batır hissetmezsin. yavaş yavaş enjekte edersen az yakıyo burdakilerden okumuştum. göbek deliğine yakın olmuş gibi ilk iğnemi göbek deliğine yakın yapmıştım deliğin içini yaktı bildiğin artık 3parmak etrafına vuruyoz. Sağ kol sağ göbek deliği sol kol sol göbek deliği olarak her gün sırayla değiştiriyoz doktor her gün farklı yere vur dedi göbeğe kendim vurabiliyom öğrendim ama kendim vurunca morartıyom nedense😅 parmaklarınla iyice etini sıkıştır bı kaç güne alışırsın en çok kol acıyo bacak denemedim daha