Arkadaşlar günaydın herkese, dün ilk oksapar iğnemi eşim yaptı. Herkes acımıyor falan diyordu ben de ona güvendim ama o kadar acıdı ki gözümden yaş geldi. İğne uzunca bir süre tenime batmadı bile. İlacın ağrısı ayrı bir adı dayanılmaz değil ama iğnenin o batma acısı ilerleme acısını çok hissettim. Göbeğin 5-10 cm yakınından yaptı, dik vurdu iğneyi. Zayıfım ama hafif yağlanma var o bölgede.
Sizde acı oluyor mu? Acımıyorsa nasıl yapıyorsunuz teknikleriniz neler lütfen yazın, her gün ağlayarak yapmak istemiyorum.🥺🥺