Nazbugliya Kesinlikle 😊 ama hep olmuyor işte özellikle sabahları, yemek yiyince birde geceleri tam uyumak için uzanıyorum yatağa oynamaya başlıyor o an diyorum iyi geceler diyor kuzum bana bu çok muhteşem bir his 😍❤️
Herkse nasip olması ve yaşaması dileğiyle 🙏