Anneyim23 -BusraKA- gebelik şekerim yok cnm ah ben neler yapıyorum bir bilsen merdiven,sguat,spor, sıcak duş, sıcak suya oturmak,hatta üç tane Fatma eli otu aldım bütün duaları okuyup üçünü de suya koydum, hepsinden de içtim sonuç sıfır sıfır sıfır 😂🤷
-BusraKA- Anneyim23 oh maşallah 😂 meryem ana otunu daha denemedim sancılarım başlayımca denicem onu bnde karseşim yapmıştı sancılarda sonra rahat açılma sağladı bide onu kurutmakta öok mühimmiş nasıl o açıldıkça açılıuorsa kurutup kapatmakta gerekliymiş dikkat edin 🥰 hayırısıyka sağlıcakla gelsinlerde artık bakalım aalında günleri daha dplmadı ama biz sabırsız davranıuoruz bu iş 42 haftaya kadar gidebiliypr sonuçta sağlıpında bi problem yoksa bebekten bebeğe değişiyor
Anneyim23 -BusraKA- bnde hep derdim ikizler olmayacak istemiyorm, hayatta ikizler bebeği yapmam dedim sonuç ikizler bebeği olacak🤦
Anneyim23 -BusraKA- aynen öyle cnm hayırlısıyla gelsinde normal doğum olduğu için kilosu çok fazlaydı o yüzden tedirginim🤦
-BusraKA- Anneyim23 ya bnde çok tedirginim aslında ama bnm yengem 4400 doğurmuş noraimalle şekeri olup bi akrabam 4100 doğurmuş 4600 bike doğuran var hani 20 15 sene önce bile doğutturuyolarmış şimdiki doktorlar mı doğutturamıcaklar bnm doktoruma güvenim kalmadı mesele normalci diyr gittim ama 36 dan beri bana 3500 bebeğe sezeryan demeye başladı 3800 olduk 4000 olduk bana dşyor gel yarın alalım nereye alıyorsun daha günlerim bile dolmadı yani o yüzden içim rahat bebekte sağlıklı olduğu sürece bende bi problem görmüyorum bi kaç doktorada sordum bekleyebilirsin dedi o yüzden şimdi doğum kolay olsun diye yürüyorum merdiven çıkıyorum biri hint yağı kullan demiştı ama güvenemedim kasları rahatlatırmış ama doktor kontrolğnde kullanılması gerekmiş
Anneyim23 -BusraKA- aynen cnm şimdiki doktorlar hemen sezaryen diyorlar zaten iki tane normal doğum yapmışım neden bide sezaryen yapayım o yüzden bu an önce gelsin sağlıcakla miniklerimiz 🙏🤲