Yaggmur ben 27 haftadan beri safra kesesi problemi yaşıyorum benimki atak geçirdim acillik oldum orda farkedildi karnımın sağ üst tarafından ve sırtımdan çok şiddetli ağrıyla çıktı değerlerim çok yükselmişti gittiğimde safra kesesi iltihaplanmisti. Şuan 36 haftamdayim bu haftaya gelene kadar 4 kez hastanede yattım en son pankreas iltihabı geçirdim çok zordu şuan çıktım beslenmeye dikkat ediyorum yukseltmemeye çalışıyorum doğumdan sonra safra kesem alincak.