3MelekAnnesi3 Hiloss54 5 Eylül 40 hafta oluyor ama ilk oglum normal olunca doktor agustos ortası veeya Eylül ortası artık ne zaman gelirse diyo 😂
Haticecakirr Hiloss54 24 Eylül gözüküyor bakalım ama daha erken de gelebilir miniğimiz 🌸şimdilik çok şükür iyi gidiyor tetonoz oldum dün biraz kolum ağrıyor o kadar😂
Sevgi_123 ogretmenanne344 O zaman bizimde hemen hemen sizin gibi olur erken gelmezse tabi bu arada 22+6 yız
Elifdikel Hiloss54 27 Eylül görünüyor ama seseryan olcagindan erken alacak doktoum 21+2 deyiz bugün :) ilk kızım erken doğdu o da Eylül bebegiydi ağustosta doğdu inşallah bu bebeğime zamanında kavuşurum :)
Gezegen_00 Elifdikel Benim de 20 Eylül gözüküyor ama ben keşke Ağustos sonu falan doğursam diye bakıyorum yanlış mı düşünüyorum mesela kilosu gelişimi falan iyiyse bir sıkıntısı olmazsa biraz erken gelse sorun olmaz bence
mco 18 Eylül benimde. Bacaklarıma sürekli kramp atıyor, şuanda da kramp atan yerde kas ağrım var yürürken çok ağrıyor
Rabisasell Hiloss54 6 eylül benim de detaylı ultrason yaptırdık bi sorun çıkmadı şükür ☺️sadece kramplar oluyor bende
Ozer Rabisasell benimde rahim üstü ve içinde damar atması gibi oluyor bazen idrar torbasının üzerinde tepindiğini hissediyorum ve oda sancı yapıyor dizede oluyor mu bu genelde geceleri yatakta oluyor çok oynadığı zaman
Serpil_21 Rabisasell doktoruma sordum detaylı ultrasonu yapıyorum dedi ama normal muayneydi yaptırmak istiyorum sizce napmaliyim
sclzn Hiloss54 doktorum tahmini 10 eylül dedi 🍀 😍 geceleri inanılmaz huzursuz uykularım var ama 2.trimester gercekten hamileliğin balayıymıs 😂🤭 son üç ay daha zor olacak diyorlar sağlıkla insallah 🤲🏻
Rabisasell Ozer benim bu dediklerinde oluyor ama genelde iki göğsümün arasında acı hissediyorum kramp ama bi 10 dakika sürüyor doktora sordum benek baskı yapıyordur dedi
mugee34 Buyuyoruzannecim1 ben yanlışmı okudum 21 haftalıkken 1.200 grammı ben 400 olmuşumdur bu işte bi yanlışlık var bence