18 eylül dedi ama büyük oğlum 3 hafta diğer oğlum 2 hafta önce doğdu açılma var diye doğuma aldılar muayeneye gittiğimde bu hamileliğimde çok sıkıntılı geçiyor 50 kiloydum 8 buçuk kilo almışım şeker var dedi ve suyum fazla imiş diyet verdi 8 aylık hamile gibi hissediyorum kedimi 20+4 günlük iken 358 gram demişti sizlerin nasıl geçiyor?