Ayseturnali kayramom1 benim perşembe günü randevum heyecanla bekliyorum bakalım daha 12 haftalık küçük ama belkiiii gösterir diye umut ediyorummm😍😍😊😊
Gonca89 Ayseturnali 11 haftada erkek dediler 12 haftada göstermiyo ama erkeğe benziyo dediler 13 haftada kesin kız dedi şuan 15 haftalık olduk 2 hafta sonra yine gidicem
Minikanneee 11+4 te ikili testimizde erkeğe benziyor dedi suan 13+2yiz haftaya gidince kesinleşecek inşallah 🙏🏻
mhndshnm Minikanneee Bende 11+1 günlük randevu aldım 2li test için. Erken mi sorun olur mu diye düşündüm ama doktorunuz bir şey dedi mi ?
Mom673 10 haftalığıyız sanırım bizim de kasıma denk geliyor doğum 🥰 cinsiyet için aşırı heyecanlıyım çok merak ediyorum 😁🙏🏻