Benim çocuk odam boş olarak duruyordu, ilk başta oda yapmayacağım dedim ama mutlaka dolap ve şifonyer almak zorundaydım çocuğumun eşyalarını koyabilmek için. En son madem alıyorum tam olsun dedim 23 nisanda da indirim vardı aldım. 1 yaşına kadar odasını kullanmayacağı için çok gerekli değil aslında ama dediğim gibi benim gibi dolap vs almak zorundaysanız alın gitsin.