Ben yapıyorum odasını ama şu şekilde mesela genç odası tarzında zaten herşeyi beyaz olacağı için sıkıntı çekeceğmi düşünmüyorm ileride de.
Durumu olan bence yapmalı, bende 6 ay kadar yanımda yatırıp daha sonra kendi odasina alıştırma taraftarıyım.
En azından bilirsin herşeyi düzenli bı sekilde olur..
Yeğenime de öyle yaptık şu an 5 yaşında hala aynı odasını kullaniyo.