Bebegim4 T_nisaa göründüm canım üniversite de doçent normal 2 uzman doktorla hepsi aynı görüştü 0.4 yeter dediler ama ben kendim test yaptım öğrendik yetmediğini sonra günde 2 0.4 oksapar yaptı ama şimdi yine çok korkuyorum bu yeterli gelir mi diye
GamzeBaz Kubra-mucize26 hayır kuzum kullanmadım kullanmıyorum doktor. Bisey vermedi kontrole gence belli olur