minigimoo öncelikle merhaba Allah sabır versin pko ile 4 yıldır mücadele veriyorum ilk yıllarda adet düzensizliği çektim 45 günü bulan adetlerim olurdu hiç bir zaman bunun önemli olabileceğini düşünmemiştim ta ki evlenip çocuk sahibi olmak isteyene kadar. 1. Tıbbi tedavi şekillerinin hepsini denedim ilaçla yumarta geliştirme çatlatma iğnesi aşılama vs hepsi zaman kaybı oldu 1,5 senemi aldı sonuç hüsran 2. Bitkisel şeyler denedim umut fakirin ekmeği misali onlarda da sonuç alamadım hocaya bile gittim artık kafamda başka bişey düşünemez hale gelmiştim en sonunda çok iyi bir merkezde tüp bebek tedavisine başladım ve ilk denememde hamile kaldım çok şükür ki güzelleri güzeli bir kız evladım var. Doğumdan sonra nasıl olsa hamile kalamadığım için hiç korunmadım ve 2 sene boyunca hamile de kalmadım tabi bu süreçte doğum kilolarımı vermemiştim bu beni inanılmaz rahatsız ediyordu bir çözüm araştırmasına girdim ve zayıflama çayı kullanmaya karar verdim oysaki en tepkili olduğum şeylerden biriydi içeriğini araştırdım fln tamamen bitkisel karışımlar bağırsakların çalışmasını sağlıyor adeti düzenliyor sankinlik veriyor fln içerikteki bitkilerin faydaları bu yönde 2 ay içinde 6 kilo verdim sonrasında bu durum hoşuma gitti ve 2 ay daha kullanmaya devam ettim kilo vermedim ama adetlerim düzene girdi kendimi daha iyi hissediyordum bırakmak istemedim sonra çaydan tiksinmeye başladım adetim gecikti bir de baktım ki hamileyim şoktan çıkamadım hamile olmaktan çok hamile kalabilmiş olmak bir insanı bu kadr mı mutlu edebilir. Şimdi anlıyorum ki yıllarca uğraşımda önemsemediğim tek şey ne kadar zayıf olursanız olun 1-2 kilo bile verirseniz pko da hamile kalma şansının fazlasıyla artmasıymış. Bu arada çayı da yamana atmayacağım sanırım yumurta kalitesini artırıyor hamile kaldığım ay eşimde kullanmıştı çaydan bence onun da etkisi oldu diye düşünüyorum .. umarım kimse evlat hasreti çekmez Allah’ım herkese bu sevinci yaşatsın inşallah