Yarın tam 38 olacağız bugün kontrolümüz vardı suyu iyi dedi bi tane sancı çıktı nst de bugün hissettim karnımın üstünden hafif hafif ağrıları ama yalancı sancı. Nişan falan gelmedi açılma yok . Sizlerde nasıl başladı ilk belirtiler nasıl devam etti suyun gelirse hemen gel dedi sancın düzenli olup 10 dakikaya düştüğünde gel dedi