Eliffff3351 biraz değil çok pahalı :) yani yazık günah insan o paraya çocuğun herseyini karşılar.Ben Niğde de doğum yapanlardan duyduğum vs çevreden Niğde de özel oalrak gidilecek yer yok gerçekten.Murat bey var çok iyi bı doktordur ama doğumları Kayseri’de yaptırıyor ve sadece sezeryan doğuma giriyor benim herşeyi mnormsle uygunken sırf doktor için sezeryan olmam mesela bı de acil bişi olsa Kayseri’ye gidene kadar oho.Hayat hastanesi de ekip ve ebe sayısı çok dar olduğu söyleniyor bu yüzden pek te beklenilen ilgi görülmüyor.Ben doğumu bor devlet Hastanesi’nde yapacağım doktorum da çok iyi güler yüzlü zaten devlet hastanelerinde acil bir durum olmadıkça normal doğuma ebeler giriyor doktor sezeryana giriyor.Bor devlet hastanesi merkeze çok yakın yani her şekilde oraya da gidebilirsiniz.Ama Ömer Halis demir araştırma hastanesi merkezdeki doktorları çok iyi gerçekten Bülent bey kaddafi bey duyduklarım isim olarak çok güzel ilgileniyorlarmis yani her şekilde devlet hastanesinden istediğiniz ilgiyi sağlık hizmetini gorebilirsiniz.