HEY03D Sevenikikalp boş gebelikti tekrar deneyeceğiz. inşallah sağlıklı hamilelik geçirip sağlıklı evlatlara sahip oluruz 😇♥️
Sevenikikalp tontirik evet benimde dokununca ağrıyor sızlama oluyor arada 🤗 Allahım inşallah gebeyimdir 🤗 Pazar günü test yapıcam 11.günüm oluyor inşallah vardır🙏🏻
tontirik Sevenikikalp ay inşallah. Bende 13. Günde yapmıştım pozitifti çok net değildi ama 2. Çizgi çıkmıştı vardı yani. Kan vermiştim 107 çıkmıştı.
Srfdmr37 Sevenikikalp benimde bormalde ağrırdı yumurtlama sonra sı bugün olmam gerekiyor adet yeni başladı göğüs ucu ağrım var
Bfduam tontirik canım nasılsın? Seninle başka bir topikte yazışmıştık, testin pozitifti, kimyasala mı dönmüştü net hatırlayamadım?
Bfduam tontirik test paylaşma değilde kimyasal gebelik diye anımsadım, karışmış olabilir çok nik olunca:)