Glsm48 Dün doktor kontrolüne gittim bebeğin eşi düşük olma ihtimali olabilir ((plesenta previa )dedi 5. Ayda belki bebek yukarı çıkarsa sorun olmaz bekleyeceğiz dedi . Biraz moralim bozuldu açıkçası 14 haftalık şimdi böyle bişey duyan yaşayan var mı 🙄
Poncik48 Glsm48 kendinizi yormayın ilişkiye girmeyin ve bol bol su İçin haftanız erken çıkar daha yukarı inşallah 🙏 benim sonradan haberim oldu çok şükür 37+1 olduk perşembe doğumum var inşallah 🙏
co2041 Glsm48 bana doktorun bunu söylemesi için vakit erken gibi geldi çünkü bende de aynısı var 17.haftamda doktor korkulacak bi şey olmadığını ve 28-29 haftalara kadar kendiliğinden çıkmasını bekleyeceğimizi söyledi
slnurn Glsm48 13 haftalıkken banada plasenta previa olabilirsin dedi doktor dikkat et yukarı çıkmasını bekleyelim dedi. Ağır iş yapmadım uzun yürüyüşler yapmadım temizlil vs hiç yapmadım 23.haftada yukarı çıktığını öğrendim 😊 içini ferah tut kendini yorma ilişki kesinlikle yasak
melisa_ozgur_46 Glsm48 ben ben ben canim şuan 16 . haftamdayim 3 hafta önce gittim eşi asagi düşmüş dedi ve zaten ben o ani öyle hi hissettim ki ama ne olduğunu bilmiyordum 1 bucuk ay öncesinde de zaten içerde kanamam olmuştu 3 gün hastanede yatmıştım onun arkasina eşi düşmüş dedi asla is yapma ikiskiye falan hic girme canim bol bol su iç yukari cikmasini bekle ve sana fitil önerdi mi progestan falan vermedi mi doktorun
Glsm48 Poncik48 sizin de mi eşi düşük ? Ne zaman anladınız nasıl belirtiler oldu düşüğe sebep olabilir dedi doktorum ya da zor bir hamilelik 😬
Poncik48 Glsm48 ben 31.haftada kanamayla öğrendim maalesef. Ondan önce çok hareketliydim hergün yürüyüş yapıyordum. Sonra çok dikkat ettim tekrar kanama olmadan 37ye geldik. Doktorumda daha fazla riske atmayalım dedi
Glsm48 co2041 peki belirti kanama oldu mu ? Kasık ağrısı gibi . Çok sevindim sizin için inşallah hiç sorun olmaz
Glsm48 co2041 bende rahim kanaması vardı biriken kan geliyor sürekli kahverengi , onun haricinde başka bişey olmadı , ultrasonda eşi düşük ihtimali var dedi erken doğum ve düşük riski oluşturabilir dedi sadece
slnurn Glsm48 tabi canım öğretmenim 12.sınıflara yüz yüze eğitim varken mecbur gittim ama onun dışında çarşı pazar bilmemne hiç gezmedim. Ayaklarıma yastık koydum hep uzandım yada oturdum. 23.haftada detaylı ultrasonda yukarıda olduğunu öğrendim şükür şimdi 30.haftadayım hala yukarıda. Hiç kanamam falanda olmadı
Glsm48 melisa_ozgur_46 aynı şeyleri bende yaşadım kanamam oldu 3 gün hastanede yattım progestan kullanıyordum günde bir fitil olarak şimdi dün gidişimde iki tane içiyorum arttırdı ilacı 2,5 litre rahat su içiyorum . Yürüyüş yada kısa mesafe arabaya binme gibi şeyler yaptın mı onlar sıkıntı yapar mı acaba
Glsm48 slnurn bende köy öğretmeniyim haftada bir okula gidiyorum maalesef , onda bile içim rahat etmiyor ama mecbur gidiyorum
Glbskr Glsm48 benim öyleydi en baştan beri kese olarak söylemişti doktorum 7. Haftada şuan 21. Haftamdayım bebeğin yukarıda plesantanjn hala aşağıda olduğunu fakat önceye göre daha yukarı çıktığını söyledi
Glsm48 Glbskr ilk kese aşağıya tutunmuştu yukarı çıktı sonra ona sevinirken , şimdi de eşi düşük olma ihtimali varmış ama inşallah o da zamanla çıkar sizinde benimde herşey güzel olur inşallah
melisa_ozgur_46 Glsm48 bende progestani halen kullanıyorum sabah akşam 200 ml olanini ve yürüyuse falan da çok cikma bence canim çünkü ben 1 2 kez cikTim ewe geldim agridan duramadim dün mecburi carsiya cikmak zorunda kaldim ve geldiğimde aşırı sancim oldu öyle. Olduğum zamanlar da da belimin altina bi yastik koyuyorum ayaklarimin da altina 2 büyük yastik koyup içe ayaklarimi dikiyorim o şekil bebegin yerleseceğini duydum ve gerçekten fayda ediyor sancilandigim an o şekil yapiyorum sanada tavsiye ediyorum canim bi dene sancilara baya iyi geliyor
slnurn Glsm48 yok yok içinizi ferah tutun kendinizi çok yormayın yeter. İnşAllah çıkacaktır yukarı 😊 birde bol bol dua edin yasin okuyun kuran okuyun.
Glsm48 slnurn okuyacağım dua edeceğim hep inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız , böyle olumsuz bi haber alınca panik oldum , google da Zafer felaket habercisi 🙊 iyice gerildim ☺️
Busra3496 Glsm48 şu an bir çok hamiledr gördüm ben de dahil ben 12. Haftadan beri yukarı çıkmasını bekliyorum. Kendini dinlendir uzan bol bol yorma cinsellikte yok tabi en azından benim doktorum yasaklamıştı
Glsm48 melisa_ozgur_46 ayaklarımı dikiyorum bende faydası oluyorsa hep dikerim artık☺️ Progestanı bana da şimdi günde iki kez ağızdan verdi ama sürekli başım dönüyor, daha önce bir kez fitil olarak alıyordum sıkıntı olmamıştı , böyle bi yan etki yaşadınız mı
Sibel- Glsm48 sen içini ferah tut canım kötü düşünme Rabbime sığın duanı et hiç korkma banada demişti doktorum 14haftalıkken 18 haftada yukarı cıktığını söyledi seninde daha cok küçük zaten cıkar inşallah kendini yormamaya dikkat dua et gerisi olur Rabbimin izniyle 🌼
Glsm48 Sibel- çok rahatlıyorum şu an sizler için de çok seviniyorum inşallah benim de bir an önce yukarı çıkar bi sonraki kontrolüm haziranda , güzel haberle gelirim bende 🤗