İlk doğumda 5 doz aşı olmuştum kolda ağrı oluyordu sadece ama 15 gün önce olduğum tetanoz aşısı sonrası tüm vücudum ağrıdı kemiklerim sızladı günlerce başım ağrıdı korona olduğumu sandım. Dr aşının yan etkisi dedi ve kolumda döküntüler oldu. 5 dozda bişey yaşamayıp 6. da bunları yaşamak çok şaşırttı beni