Kucukmucize Merhabalar anneler.Tetanoz aşısı oldum bugün.Yorumlardaki kadar kötü olmadım biraz ağrı var o kadarda normal bence.Vurulacak olanlar korkmayın 😊
syazkaannn01 Kucukmucize kaç haftalıksın canım ? Geçmiş olsun 🤗 ben 19+6 yım 20 hafta içindeyken vurunayım diyorum , her hangi bi şartı varmı ağrı olmayacak kanama olmayacak vs
1prens_annesii Kucukmucize bende dün değil önceki gün oldum ilk gün ki ağrı ertesi güne daha çok artıyor ve şişiyor üstelik aşı yeri kaşınıyor.
Elif2912 Kucukmucize bn iki gebeligimdede olmadim dr gerek yok tarlada dgurmayacaksin bisey olmasi mumkun degil dedi
Mericimekannesi Nurtrky evet çok basit bir aşı beb hiç hissetmedim vurulduğunu ama hemşire kolunu çok kullanma ağri yapabilir dedi bende iş dolayindan mecburi kullandiğim için ağrim var ama tabiki dayanilmaz değil.
Cennet-polat Nurtrky bazılarında hiç ağrı olmuyor bile gerçekten korkulcak hiç bisye yok benim ebe vurdu ciddi anlamda iğneyi bile hissetmedim bazı insanların eli çok hafif hiç agrimda olmadı sıfır
Elifnev Bende dun oldum. Burda o kadar kotu yorumlar vardi ki cok korkmustum. Ama bende de sizin dediginiz gibi cok az bi agrisi var. Spor yapmışım da hamlamisim gibi.
Burcuseyy Elifnev niye korkuyorsun bende ağrı oldu diye yazmıştım. Bir günlük bir ağrı ne olacak sanki öyle abartılı birşey değil ağrısı yok değil ama dayanılmayacak kadar değil 🙂
Kucukmucize syazkaannn01 öncelikle teşekkür ederim 😊canım 20+1 deyim ağrı olmaması için ebe dedi kolunu çok sallama öyle
syazkaannn01 Kucukmucize cevabın için teşekkürler canım 🤗 onu sormadım ama oda bir bilgi oldu 🤗 mesela kanaman varsa sorun varsa iğneyi yaptırma felan derler ya onu sordum 🤗
Hamileanne0 Bugün bende oldum kolumu kaldırdığım zaman ağrı oluyo pek de kaldıramıyorum gerçi kaldırmadıgim sürece ağrı sanci yok şükür ama üstene yatamayacağım belli yani
Prensmmmm Kucukmucize gittim ama acil oldupu için alttan muayne istediler kabul etmedim eve geldim doktorumda böbrek genişlenmemdende olabileceğini söyledi detaylıyı yeni yaptırmıştık 1 hafta önce o yüzden biraz rahat davrandı sanırım parol iç dedi sadece
Kucukmucize 1prens_annesii hadi ya hayırlısı olsun o zaman vuruldum öyle abartılacak birşeyim yok inşallah olmaz