papatyasever34 bende kürtajdan iki ay sonra gebe kaldım canım ve bukadar çabuk beklemiyordum normalde 6 ay beklenmesi gerekiyor ben riske attım sanırım ve akşam belime ve kasıklarıma inanılmaz bir sancı saplandı sıcak su torbası koydum biraz rahatlattı geçmezse doktora gideceğim halen da ağrıyor korkuyorum cidden … İlk çocuğum da hiç böyle şeyler yaşamadım şuan kanamam da yok progestan koydum vajinal korkumdan 13 haftaya girdim