Burcu5861 Sultan_42 32 haftamdayım dün gittim kontrole 1.978 gram dedi boyu da 43 buçuk civarı dedi bakalım sağlıklı olsunlar da😍😍
Nimet-efebspnr38 korkmazkubra iri bir bebek ama erkek olduğu için norml dedi 😊 tek skntk ben zaten nroml dpgum yapamayacaktm sırtım da platin var erken alınacak benden ötürü nefes alamıyorum onda skntı yok maşallah tosuncugun
CananDmrkle Nimet-efebspnr38 merhaba şekeriniz nasıl normal mi ? Bende şeker yüksek çıktığı için bir buçuk hafta önden gidiyor dediler
Nimet-efebspnr38 CananDmrkle şeker çıktı bende evet insilün kullanıyorum ama norml dedi doktor valla blmıyorım
birprensesvebirprensannesi korkmazkubra 32+4 ❣️ En son 31+5 de 1800 gram denilmişti🐣 Ben 15 kilo aldım 🤷
korkmazkubra 30+5 olucaz burda güzel hatıralar biriktirmek güzel. Mutluluğu paylasmak ne bilim işte birşeyleri hiç tanımadığın birileriyle bile paylaşmak güzel