Minnosannesi Betus93 biz 3 mart da evlendik eşim 21 mart da doğu görevi icin hakkariye gitti bizde o günden beri ayrıyız ne izni var ne de ben gidebiliyorum allah hepimizin yardımcısı olsun .pöh eşiyim
Aysegul20 Bende asker eşiyim😔 1 ay a kadar memlekete gidecegim, 4 ay sonra doğumda görüşeceğiz inşallah 🙏
Yelizzz Şırnak hamileleri ne kadar çokmuş🤗 bende Şırnak Silopi eşim polis ama yanımda çok şükür ayrı kalmadık memlekete git diyor ama bırakıp gidemiyorum
Yelizzz Deletedmom57 aslında hamileliğim kötü geçiyor onun için git diyor ama yok canım ona uyup gitmem yanıma biri gelsin baksın :)
Deletedmom57 Yelizzz gitme canım gitme atlatırsın zor günlerini :) ben 2 günlüğüne gidecektim Şırnak a ama yollları kötü diye hamile olduğum için gidemedim :(
Yelizzz Deletedmom57 gercekten çok kötü yollari var memleketin neresi bu arada Adana'lıyım ben pegasus sagolsun düşünmüş sefer açmış burdan oraya :)
Betus93 Deletedmom57 cizre sirnakarasi kotu. Yoksa diger yollat ipek yolu zaten guzel😂😂anca boyle avutuyorum kendimi. Allahtan yeni yol yapiliyor. Az zaman sonra teslimmmis. Bakalim insallah iyi olur hakkimizda
Deletedmom57 Yelizzz ben Kütahya ‘lıyım eşim rize’li İstanbul da oturuyoruz 😄 eşim Şırnak’ta görev yapıyo :) zaten uçak la gelecektim uçaktan sonrası sıkıntı diye gelemedim 😒