Buket1906 Gulfidan49 Allah büyük canım benim Bi arkadaşım hiç neredeyse fazla hissetmedi sürekli hastanelerdieydiydi şuanda da o kadar yaramaz ki erkek bebekler genelde sakin oluyor zaten benimki de erkek
Gulfidan49 Buket1906 erkek bebekler daha sakin oluyormuş anne karnında doğru mu bilmiyorum ama 38+4 de sezeryan günü aldm sanırım son 3 buçuk hafta benimde hastanel3rde gececek