Gulfidan49 Kızlar bu haftalarda bebek hareketleriniz nasıldı benim hareket ediyor ama sert değil doktora gitmem gerekir mi yoksa normal mi
Bencisuce Gulfidan49 benimki kilolu bir bebek.. ben 35teyim onun kilosu 38 e göre. O yüzden midir bilmiyorum bazen vurduğunda canımı acıtıyor. Bence bebeğin ve sizin yapınıza göre değişir o.
Hatice4446 Gulfidan49 bizimkiside öyle fazla vurmuyor sert değil yayılıyor sadece kayıyor yani 🤷♀️ Sizin karnınız ne durumda Peki aşağıya düştü mi bu haftalar
momsboys Gulfidan49 canım 34+3 aşırı fazla bizim hareketler ve inanılmaz canımı yakıyor azalması normalmiş ama benim daha azalmadı
Gulfidan49 Emybl benim gün içinde en fazla 3 kere falan sert hareket ediyor normal kaymalar falan oluyor
Birkiz Emybl mrb karnınızın etleri sankı ağrıyor mu böyle hareket edince benım 2 gebelık ılkınde böyle olmamıştı sankı etlerım ağrıyor artık
Gulfidan49 Hatice4446 benimde öyle ama korkuyorum acaba bir sıkıntı mı var diye karnım aşağı inmedi hâlâ
Bencisuce Korkulacak bir şey yok bence, her bebek aynı değil. Bu haftalarda Nst başlıyor, girdiyseniz hareketlerini doktorunuz gözlemleyip yorum yapabilir.
Hazlannesi20 Gulfidan49 benim de itme vücudunu uzatma gerinme hareketleri yapıyor çok sert değil karnım bi sağ bi sola oynuyor 😀🧿
Buket1906 Gulfidan49 ben de 35 haftaya girdim bugün canım benim baştan beri çok sakin dün kontrol vardı bebebk hareketlerini hissediyomusun dedi dedim çok hareketli değil öyle kayma falan olmuyor ara da tekme atıyor dedim normal dedi ultrasyonda hareketleri var dedi inşallah sağlıkla gelirler vallaha öyle dese de ben hareketlerini çok hissetmek istiyorum doğuma kadar da böyle gidecek galiba
Gulfidan49 Buket1906 Bnmde o sekilde yarın kontrole gidicem Insallah herşey yolundadr sağlıkla kucağımiza alırız
Buket1906 Gulfidan49 inşallah canım bazı bebekler çok sakin oluyormuş da insan ister istemez korkuyor yani cinsiyeti ne sizin
Buket1906 Gulfidan49 Allah büyük canım benim Bi arkadaşım hiç neredeyse fazla hissetmedi sürekli hastanelerdieydiydi şuanda da o kadar yaramaz ki erkek bebekler genelde sakin oluyor zaten benimki de erkek