Bende olacağım Allah izin verirse sağlık ocağı beni çok tedirgin etti ama kadın doğum doktorları olabilirsiniz diyor kendi doktorumda net birşey söylemiyor ol veya olma diyemem diyor. 3 ayımı yeni doldurdum Allah izin verirse bir kaç hafta sonra vurulacagim kimsede bir yan etki bebekte bir sorun görülmemiş şimdiye kadar