Nundiyebiri kesinlikle katılıyorum size aynı duyguları yaşadım hayla da öyle kafayı taktın mı hareket etmiyor ve hareket ettiğin de bende bakıyorum Bi baktım duruyor yaa😆 sizde doktoru bezdirmişzn Allahım ne olacak bu halimiz acana herkes de mi öyle 😁😂