elisa123 ozg01 18 + 0 oldum ilk gebelik dün göbek deliğime yakın bir kıpırtı oldu az öncede mideme yakın bir kıpırtı bebek mi acaba anlayamadım 🥰
Aleynanin_annesi34 elisa123 mideyi bilmem ama aşağıda kasıklar da hafif böyle pıt pıt olur çok güzel bir duygu ☺️
ozg01 elisa123 evet ben de 17 de falan hissetmeye başlamıştım önce pıt pıt hareketlenme oluyor ilerleyen haftalarda görün bide bebek büyüdükçe karında dalgalanmalar yer değiştirmeler bi tarafa kaymalar 😂
elisa123 ozg01 çok güzel bir his heyecan verici birde ilk olması tecrübesizlik var tabi insallh daha net hissederim rabbim herkese nasip etsin inşallah 🤲
Nundiyebiri Bende 28 haftalıgım hiç kafama takmıyorum hareketleri sanki kafama taktıgım gün bebek hiç hareket etmiyor ne zaman etmiş ne zaman etmemiş düşünmüyorum günde bir kez etse yeter diyorum🤭
Aleynanin_annesi34 Nundiyebiri ayy ne kadar güzel keşke bende öyle olsam mesela bugun hareket ediyor ama sakince buda beni tedirgin ediyor Allahım biran önce çıkartalımda bu evham bitse 😆
Nundiyebiri Aleynanin_annesi34 10 kez hastaneye gittim belki hareket etmedi diye doktor daha gelme bakmam sana dedi 😁😁😁 gerçekten kafana taktıgonda hareket etmiyor Normalde karnım titrediği de hemen bakarım ben bakınca hareket gidiyor gene