Az pişmiş ya da pişmemiş her türlü et ve et ürünü zararlı. Bir şey olmamış olan arkadaşlar şanslılar ne güzel olmamış ama bu size bir şey olmayacak anlamına gelmez. Yememenizi tavsiye ederim. Sosis cok seven biri olarak hamileliğim boyunca 2-3 kere yedim 9. Aydayım. O da yanığa yakın hani pişirip o şekilde yedim canım çok çektiği için. Siz de tabi canınız cok isterse cok cok iyi pişirip nefsinizi köreltin ama böyle gümbür gümbür yedim diyenlere de bakmayın. O şekilde yenmez onlar yenmemeli de.