kelebegimm07 Benim gibi aç bitiri deli gibi tüketen var mı?? Çok seviyorum ve sürekli yiyorum. Çok zararı olur mu acaba bilmiyorum ama dayanamıyorum markete gidince alıyorum sürekli 🤭
ratatosk kelebegimm07 dr unuz uyarmadı mı bu konu ile ilgili salam sosis özellikle çiğ olarak tüketilmesi zararlı. Benim dr um sadece sucuğa o da bilindik bir kasap sucuk olursa çok iyi pişmiş bir şekilde yiyebileceğimi söyledi o da çok abartmadan
Kimkibu kelebegimm07 salam sosis sucuk zararlı malesef.. doktorumla konusmustuk yememen gerek ama çok canın çekiyorsa sucugu iyice pişirip nefsinş körleticek kadar yitebilirsin ama o kadr demişti zararkı malesefki
Melisaaydn Benim doktorum valla herşeyi yiyebilirsin salam sucuk sosis çok abartmamak kaydıyla. Geçmişte böyle şeyler mi var Di diyor
34_21_23 Melisaaydn enteresan doktorlar genelde hangi çağda yaşıyoruz eskiye niye bakıyorsunuz diyerek kızıyorlar
Beriliko17 Melisaaydn geçmişte salam sosiste gibi fermente gıdalarda yoktu herşey daha organikti.cig besinlerin ürettikleri bakteriler var ve bunlar hamilelik dönemi için çok zararlı.bu tür gidalar pişirilerek yenmeli oda abartmadan. 🌸
imimim Melisaaydn geçmişte böyle şeyler yoktu zaten daha sağlıklı beselniyorlardi. Benim doktorum da kesinlikle izin vermiyor
busrabyrm97 Ayy benimde canım çok çekiyor ama salam sosis sucuk çok tehlikeli sucuğun bile çok can çekerse çok iyi pişirilmesi lazım
bambam_betty Ben pişirip yedim ara ara. Zaten ilk başlarda midem almıyordu. Simdi de pizza falan yaparsam üzerine koyup öyle yiyorum binde bir.
Melisaaydn Beriliko17 tabiki dediginiz gibi âmâ herşeyin fazlası zarar inşallah bisey olmaz hepimiz farkında olmadan bi şekilde herşeyi yiyoruz 👧
canserko Valla bana doktroum hiç zararlı vs vs demedi bende gümbür gümbür yiyorum. 30+5 iz. Gelişimimiz boyumuz kilomuz her sey ideal sıkıntı yaşamadık , zararlı oldugunu yeni okuyorum sizlerden
milena11 canserko liste vermedi mi doktor size ney zararlı ne yenebilir bana kitapçık gibi birşey nverdi ilk komtrolümde. Boyu kilosu iyi olması bebeğin her yönüyle sağlıklı olduğu anlamına gelmiyor ilerde de sıkıntılar olabilir. Tabi yiyip de bişe olmayanda var yemeyim bebeği sağlıksız olanda 🤷♀️
Beriliko17 Bende yediklerime dört dörtlük dikkat ediyorum diyemem ama bazı kırmızı çizgiler var hamilelikte onları tüketmemek bizim için çok daha faydalı olacaktır.Benm de abur cubur ve tatlı zaafım bitmiyor ama elimden geldiği kadar azaltmaya çalışıyorum ☺️
Ugurhilal kelebegimm07 YouTube den yapılışını izleyin eminim bir daha ağzınıza sürmezsiniz bebek için de kendiniz için de çok zararlı evet tadı güzel 😄ama en azından gebelik sürecinde uzak durmaya çalışın
VeraVrea kelebegimm07 gebeliğin a b c sidir herkes bilir salam sucuk sosis gibi işlem görmğş çiğ etler tğketilmeyeceği 🤷🏻♀️