Hatice044 benim ehliyetim vardı. 31.haftamdayım hala rutin kullanıyorum. Fakat göbek büyüdükçe direksiyonla koltuğa sığamadığım için koltuğu ona göre ayarlıyorum. Eşim artık kullanmamı istemiyor kendimi riske atmamak için ama ben keyif alıyorum kullanırken. Sadece hamilelikte hormonlarım değiştiği için herkese söyleniyorum 😂