Nelmali Hatice044 alınmayacak bir şeyi yok biraz da gözü pek olursan kolayca alışırsın trafiğe de 😁 kazanın ucundan döndüm kafa kafaya çarpışıyordum, yaya ezmemek için kaldırıma çıktım, yol verme yüzünden kavga ettim pes etmedim 😂😂
Selen37 10 haftalık hamileyim bu hafta yazılıp gitmeyi düşünüyorum umarım heyecandan falan Bi sıkıntı yaşamam 🥰
Nelmali Hatice044 az biraz delilik şart 😁 öyle ya da böyle alışmam gerekiyordu eşime sinirlenip aldım ehliyeti ona ihtiyaç duymamak için basit şeylerle yolumdan dönemem 😂😂
MS92 Hatice044 38+4′üm hala kullanıyorum. Çok dikkat ediyorum, hız yapmıyorum ve herkese yol veriyorum🤣
psychologist Hatice044 28 haftalığım ara ara kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım. Sadece fazla sinirleniyorum 😂