rukiyeeefeee tabi ki benim düşüncem bu dedemin düşüncesini söylemedim 🤣
bak hamile kalmadan önce dersin ki 2 oğlum var bir kızım da olsa ne güzel olur bunda bir şey yok.
ama artık hamilesin. Doktor kız demiş. Biri sana erkek bu diyince üzülmek kara cahillik kusura bakma. Artık erkekse de erkek yani olmuş çocuğa üzülmek kadar saçma bir şey görmedim. Allah korkusu varsa zaten buna takılmazsın.