Ozanin_annesi Cok caniniz istiyorsa gunde bir yada iki gunde bir icilebilir bence. Benim doktorum filtre kahveden gunde iki tane icebilirsin dedi. Valla ben iciyorum. Arkadaslarla ciktigimda ailemle. Sonucta beni mutlu ediyir. Ben mutlu olunca bebege de yansiyordur. Bu kadarda kasmamak gerek sanki
Gamze612 Ozlemslk 4 ay bitti daha hic icmedim. Hamile kalmadan once gunde 2 tane icerdim.. doktoruma sormadim ama zararli olabilecegi icin cook canim isterse ancak icicem