Kadze Ozlemslk gunde 300ml kadar içebiliyorsunuz ben kafeinsiz aldım rahat rahat içiyorum(: cunku duramıyorum içmeden
Kubranurbulur Ben gebeliğimi öğrendiğim andan itibaren kahveyi sigarayı asitli şeyleri biranda bıraktım gitti sigarayı birdaha içeceğimi de zannetmiyorum hamilelik sayesinde kötü alışkanlıkları bıraktım. Bence sende bırakmalısın aslında 1 tanenin sağlıklı olduğunu söylüyorlar ama bence içinde kafein olan hiçbir şey sağlıklı değil içmemeni tavsiye ederim
EsraKaraku Ozlemslk Benimde doktorum günde 1 tane Türk kahvesi içilebilir dedi nescafeyi bilmiyorum içmediğim için
Yogurtlupilav Benim doktorumda günde 1 fincan içebilirsin dedi, ayrıca türk kahvesi/filtre kahve/esspresso gibi içeceklerde bebeğe zararlı madde kafein. Canının çekmesi halinde decaf/kafeinsiz kahveler de tüketilebilir diye okuyorum. Tabiiki abartmamak kaydıyla :)
Suelllomerr Ozlemslk hamilelik boyunca günde 2 3 kez içtim demir eksikliği olduğu için dayanamıyordum harta çiy kahve yiyordum ama geçti şükür şuan bebekte de bi sorun yok